Publicat 7 mai 2021 Valabilitate 11 iunie 2021 Sibiu

Inspector resurse umane Administrativ

Descriere job

  • concepe si implementeaza strategii de eficientizare a activitatii departamentului de resurse umane;
  • furnizeaza lunar managementului companiei raporte specifice activitatii de resurse umane, pe baza indicatorilor de performanta stabiliti de catre acesta;
  • participa la stabilirea, impreuna cu managementul, a necesarului de resurse umane pentru atingerea obiectivelor lunare si a planului de afacere anual;
  • organizeaza, coordoneaza si participa activ la procesul de recrutare personal;
  • coordoneaza procesul de integrare a noilor angajati, urmarind ulterior evolutia acestora d.p.d.v al performantelor profesionale si adaptabilitatea acestora la cerintele societatii;
  • intocmeste documentele de angajare ale candidatilor admisi si gestioneaza dosarele de personal ale acestora;
  • intocmeste contractele de munca si anexele acestora, actele aditionale, deciziile privind modificatile intervenite pe durata executarii contractului individual de munca, documentele de incetare ale acestuia, adeverinte de vechime, de stagiu de cotizare si alte documente in relatia cu angajatii conform legislatiei muncii si reglementarilor interne;
  • opereaza in sistemele informatice specifice activitatii pe care o desfasoara (REVISAL, program informatic de pontaj) datele privind activitatea de resurse umane;
  • previne si gestioneaza, impreuna cu directorul societatii, conflictele individuale si disputele referitoare la angajatii firmei si, la nevoie, elaboreaza decizii de sanctionare disciplinara conform legislatiei muncii;
  • mentine, la nivel de executie, relatia firmei cu banca, cu Institutii ale statului (ANAF, AJOFM si ITM) si cu societatile ce asigura companiei, in baza unor contracte semnate, serviciile de medicina muncii, SSM si PSI;
  • respecta confidentialitatea datelor cu care intra in contact.

 

DESCRIEREA CANDIDATULUI:

  • studii superioare economice/juridice;
  • atestat de inspector/manager resurse umane;
  • experienta de minim 2 ani in domeniul resurselor umane;
  • cunostinte solide privind legislatia muncii;
  • competente avansate operare MS Office si REVISAL;
  • nivel mediu/avansat de cunoastere a limbii engleze;
  • excelente abilitati de comunicare si spirit de echipa;
  • persoana responsabila, serioasa si autodidacta;
  • orientare spre rezultate si organizarea eficienta a activitatii.

 

 BENEFICII:

  • salariul motivant, in concordanta cu experienta;
  • tichete de masa la valoare maxima;
  • tichete cadou si prime cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun;
  • decontare abonament transport.

 

Trimiteti CV-ului dvs. la adresa de e-mail office@thermik.de sau il puteti depune la sediul societatii din Sibiu, str. Calea Surii Mari, nr.66. Pentru informatii suplimentare nu ezitati sa ne contactati la nr. de telefon: 0269.230440.

Aplica

Încarcă fișier
Incarca CV